Groot Gezin
Vervoer
ELFAC
Rubriek:   Onderwerp: 

54. Hyundai H100

Wie heeft er ervaring, met motorproblemen van de hyundai h100. Onze bus een 98-er heeft nog geen problemen maar ik hoor er echt veel slechte berichten over. Wie o wie heeft ervaring?

(postcode: 9628)

Reactie voor op de website?

54.1. De motor van de H100

De motor van de H100 is een opgeboorde mitshubitsi motor, die opgeboord is van 2 liter naar 2,5 liter. Alleen zitten er nog de oude lagers en lagerschalen in, hierdoor veel oliegebruik etc.

Op elke normale motor zit 100.000 km garantie, maar omdat Hyundai weet dat dit slechte motoren zijn, zit er op de motor van de H100 maar 25.000km garantie! Ik zelf heb 2 motoren versleten, 1 met 24.500 km (gelukkig nog garantie) en 1 met 95.000 km. Hierdoor kwam ik erachter dat de garantie niet tot 100.000 km was. Een orginele mitshubitsi motor ingebouwd, en nooit geen problemen meer gehad.

Ik rij nu een chevrolet met camperkenteken en wil nooit meer terug, de kosten liggen niet veel hoger maar de auto's zijn onvergelijkbaar.

Groetjes, Ronald

Reactie voor op de website?

54.2. Motor hyundai h100

Ik ben op zoek naar een occasion busje en dus erg geïnteresseerd in kwaliteitsvergelijkingen van o.a. de motoren. Helaas ben ik wel een echte leek. Ik lees deze verhalen van persoonlijke ervaringen, maar kan niet gemakkelijk beoordelen of het om spookverhalen gaat of niet! Kan iemand mij in duidelijke taal uitleggen hoe deze hyundai h100 motoren nou gemiddeld genomen afsteken tegen de motoren van vergelijkbare type busjes? De enthousiaste verhalen zijn evenmin verhelderend, want iemand die geniet van zijn VW transporter zal die ook ophemelen! Ik ben dus op zoek naar betrouwbare vergelijkingen tussen busjes, liefst gebaseerd op ervaring met meerdere, en ook verschillende modellen. Wie weet raad?

Martijn

Reactie voor op de website?

54.3. Hyundai H100

Mijn ervaring is positief over de H100. Ik ben een 55-plusser en vroeger met vrachtwagens gereden. Tegenwoordig zijn de huidige diesel motoren heel erg opgefokt en jonge mensen zijn (sorry) erg geneigd te "planken", waardoor de levensduur van het motortje bekort wordt. Mijn advies luidt: na het starten rustig wegrijden, en op de snelweg niet harder dan 100 km p.u. Houd regelmatig je peilstok in de gaten en andere vloeistoffen, dan houdt-ie het het langste vol.....

E.H.W.

Reactie voor op de website?

54.4. Ook wij hebben problemen met de motor H200 gehad

Onze H200 hebben we nu 6jr. Ook bij ons is door toedoen van kapotte olieleiding de motor vast gelopen. De monteur zei na het gebeuren dat ze daar van de fabriek voor hadden gewaarschuwd. Maar jammer genoeg hadden ze ons dat vergeten te vertellen. Wij zijn via een andere garage aan een ander soort motorblok gekomen, ik weet even niet welk motorblok, maar dat weet mijn man wel, maar die is er even niet. Laat je olieleidingen vervangen voor de boem komt, want één ding is zeker: die boem komt er met je H100.

Jolanda

Reactie voor op de website?

54.5. Problemen met de H 200

Ook ons blok is vastgelopen, de auto is nog geen 5 jaar oud. Wij willen nooit meer een Hyundai. Wij hadden eerst een H 100 maar ook deze met veel problemen.

Fred

Reactie voor op de website?

54.6. Ervaringen met H200

Even een vraagje. Sinds twee weken zijn wij in het bezit van een H200. Leuk grijs kenteken en diesel tanken. Naast de vele voordelen hebben we een minpunt ontdekt. Het botsen bij drempels of oneffenheden in de wegen gaat best hard. Kunnen we dit op een of andere manieren oplossen? Heeft iemand hier ervaringen mee?

Lisette

Reactie voor op de website?

54.7. H200 vering

Hallo Lisette,

Wij hebben eergisteren na 5 jaar de H200 ingeruild. Wij hebben ook met dit veer-probleem te maken gehad. Je kan een comfoor veer-set voor de H200 laten monteren, dit is al een grote verbetering. Natuurlijk wordt het nooit een Mercedes.

Het volgende probleem waar wij tegen aan liepen was dat de dubbele voorbank niet naar vooren geschoven kan worden (i.v.m. beenruimte), ook hiervoor is een setje voor.

Vr.Groet. Martin

Reactie voor op de website?

54.8. Ervaring met Hyundai H100

Tot nu toe is mijn ervaring met de Hyundai H100 goed. Alleen ik wil er graag een autoradio in hebben en kan er niet achterkomen welke draden (kleurcodes) overeen komen met de autoradio. Het busje heeft er geen handleiding meer bij. Heeft iemand hiet ervaring mee? En weet hoe ik dit probleem moet aanpakken? In ieder geval zou het mij al heel erg helpen als ik wist welke kleuren wat betekenen zodat ik niet per ongelijk mijn speakers kan opblazen.

met vriendelijke groeten,

Reactie voor op de website?

54.9. Meer beenruimte in de H200 ?

Ik heb thans een luxe H100 (achterin: Snoeks DC met 3 stoelen) en overweeg een vervangende H200. Echter, eergisteren heb ik voor het in een H200 gezeten en achterin kan ik m'n korte benen niet kwijt! Weet iemand toevallig ergens een optie om (net zoals bij de Vito en de Toyota) wat meer beenruimte te creeren in de H200 door er een uitgebuikte/bolle achterklep in te monteren zodat nog steeds aan de fiscale eisen wordt voldaan en er ook nog sprake is van een goedgekeurd type ?

Overigens: mijn H100 van 1995 is een 2.4 op LPG; inmiddels 218.000 km gereden en doet't nog prima. Weliswaar 1x kleine revisie gehad (afvlakken kop). Maar nog steeds per km goedkoper dan een diesel uitvoering. Jammer dat die ruime H100 niet meer nieuw worden gemaakt/geleverd.

Met groet, Henry

Reactie voor op de website?

54.10. Motorproblemen Hyundai H200

Bij mijn H200 uit 1998 is de krukas kapot gegaan bij 110.000 km (halverwege Frankrijk). Een week eerder een beurt gehad met de opmerking dat bij de volgende beurt de kleppen moeten worden gesteld vanwege een tikkend geluid (iets harder dan het gewone dieselgeluid). Kan iemand mij vertellen of kleppen stellen iets met je krukas te maken heeft en of iemand wel eens geprobeerd heeft bij de importeur/ dealer verhaal te doen vanwege het feit dat de H200 motor zo snel in de soep loopt of essentiele onderdelen als bijvoorbeeld een krukas zomaar kapot gaan.

Graag reactie mvg

Reactie voor op de website?

54.11. motor problemen

Ik heb een H100 gekocht met een motorprobleem. Ik probeer deze nu te reparareren en ben erachter gekomen dat er een probleem is met de aanpassing die hyundai heeft gedaan in de fabriek. De motor is orgineel een mitsubitsi (rotwoord zeg) en heeft bij hyundai een grotere slag gekregen door grotere drijfstangen te monteren. Daardoor is de kracht die de moter levert toegenomen, maar men is vergeten dat de kracht op de motor zelf daardoor ook toegenomen is. Hierdoor trillen de bouten van de bevestiging van de drijfstangen aan de krukas los en dit is herkenbaar door het typische tikken van de motor. Wanneer dan rechtstreeks naar de garage gegaan wordt om die bouten opnieuw vast te zetten (moet met een momentsleutel) is er nog niets aan de hand. Trillen de bouten compleet los dan gebeuren de raarste dingen (rondslingerende onderdelen) en moet de krukas ook vervangen worden (duur).

Oosterveer

Reactie voor op de website?

54.12. Klacht h200

Nadat we 3 jaar in een nieuwe h200 gereden hadden, en tijdens de garantie nooit iets aan de hand was (?), bleek bij de eerste keuring van de apk, net na de garantieperiode, dat er speling zat op de kruiskoppeling van de aandrijfas. En dat bij een kilometerstand van 30.000 km. Belachelijk gewoon! Dat geintje koste me 280 euro dat was een rib uit mijn lijf. Ze vertelden me dat een auto die weinig reed het hardst versleet. Ik vertelde dat ik dat ook had met nieuwe schoenen, als ik ze in de kast zet slijten ze het snelst. De garagehouder vertelde dat dat wel meer gebeurde, alhoewel hij toegaf dat het wel snel was. Nou daar had ik wat aan en kon mooi betalen.

NOOIT GEEN HYUNDAI H200 MEER

Wilma

Reactie voor op de website?

54.13. H200 motorblok vast

Wij hebben ook een h200 3jr oud met vastgelopen motorblok, gelukkig was het nog garantie, anders had het wel een paar centen gekost!

Cindy

Reactie voor op de website?

54.14. Ervaring met H200

Ook wij hebben in 1998 een nieuwe h200 gekocht, met dubbele cabine en diesel met airco. Wij hebben van het begin een diesel gebruik gehad van 1 liter op 5,8 kilometer en niet zuiniger te krijgen. Na 5800 kilometer de krukas gebroken. Bij 12000 kilometer de motor in de soep. Nieuw draaiend gedeelte gekregen en na 22000 kilometer weer kapot. Bij 55000 kilometer lagers eruit gereden. En bij 88000 kilometer weer de hele motor kapot. Wij hebben hem toen maar ingeruild. Jammer, was een moooie wagen, maar veel te duur in onderhoud en een flut service van de garage en de importeur.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

groetjes Peter

Reactie voor op de website?

54.15. H100 en H200 Motoren

Ik hoor hier veel verhalen over de H100 en H200 motoren, deze zouden slecht zijn en veel diesel verbruiken.

Dit verhaal is gedeeltelijk waar, maar hangt helemaal van de 1e berijder af!

Is dit een busje dat gebruikt is door een bedrijf, dan is de kans erg groot dat hij compleet is afgereden. Met een diesel motor dien je nu eenmaal rustig om te gaan en netjes het oliepeil te controleren. Zeker bij een H100 zit de olie peilstok nu niet echt gemakkelijk, en moet je aardig wat moeite doen om olie te peilen.

Doe je dit niet, en het olie peil wordt te laag. Dan slijt de motor enorm, en kan snel vastlopen.

En als je met een koude motor al na 1 minuut op de 140 km per uur zit, is vragen om problemen !

Maar hoe kun je nu zien of deze goed is bereden? Dat kun je niet direct zien, maar je kunt er vanuit gaan dat als de bus er vanbinnen en vanbuiten erg netjes uitzien, hij ook goed is bereden.

En als je busje 1:9 verbruikt, ga er dan maar vanuit dat de motor veel heeft geleden!

Mijn H100, loopt 1:13,5 en loopt nog als een zonnetje!

Natruurlijk gelden de bovenstaande dingen ook voor andere dieselmotoren, want degene die een H100 stuk krijgt, krijgt ook een Mercedes kapot!

René

Reactie voor op de website?

54.16. Inbouwen 3-punts gordels in Hyundai H100

Hallo

Wij hebben net een Hyundai H100 uit 1997 gekocht met een dubbele cabine. Achterin zitten echter alleen 2-puntsgordels. Heeft iemand ervaring met het inbouwen van 3-puntsgordels? Zitten er überhaupt bevestigingspunten? Alvast bedankt.

Reactie voor op de website?

54.17. 3-punts gordels in de Hyundai H100

Is er iemand die kan vertellen of het mogelijk is om op de achterbank van een H100, dubbele cabine, 3 kinderen van 4 jaar veilig te vervoeren? Er zit nu slechts één gordel achterin.

Reactie voor op de website?

54.18. Distributieriem

Blijde h100 berijders,

Hier nog even een berichtje van de 55-plusser. Houdt U allen (voor sommigen overbodig te vermelden) de conditie van Uw distributieriem in de gaten. Voor de h100 is dat 100.000 km., beweert de garage. Mijn advies luidt: vernieuw hem ruimschoots tevoren. Als-tie breekt is het een heel kostbare zaak. Bijv., mijn zoon rijdt Opel Corsa 1400 en zijn riem brak, kosten ca. 1300,00 euro, gemaakt door Opelmonteur vrije tijd. Kosten bij de dealer zo'n 2300,00 euro. De hele kop van het motortje is vervangen en andere onderdelen.

Hopende U hiermee van dienst te zijn geweest.

Rinus

Reactie voor op de website?

54.19. H200? niet aan beginnen!

Als er 1 automerk/type dat echt het predikaat "waardeloze auto" verdient, dan is het wel een Hyundai H200. Ik heb sinds het starten van mijn eigen onderneming meer gesleuteld aan de auto dan voor mijn bedrijf. De volgende mankementen: Kortom, zodra mijn H200 is gemaakt ga ik heel rap op zoek naar een andere auto. Deze heeft mij zoveel gekost dat ik nu al een nieuwe mercedes Vito had kunnen kopen.

Tim

Reactie voor op de website?

54.20. Prima bus

Ik heb een H100 januari 2003 gekocht met 162000km, rijd nu een jaar zonder problemen, helemaal geen spookverhalen meegemaakt met een kapotte motor of lekkende olie. Alleen mijn rem zat vast en begon te piepen, dat was zo verholpen. Wel zijwindgevoelig. Nu staat er 190000km op de teller en daar gaan er nog wel ettelijke bij denk ik. Voor de rest een prima bus!

Koos

Reactie voor op de website?

54.21. 3punts gordels in de Hyundai H100

Ook ik zit met de vraag of het mogelijk is om de 2punts gordels op de achterbank te vervangen door 3punts gordels. Of zijn er veilige autostoeltjes (voor baby vanaf 0 maanden) die geschikt zijn voor 2punts gordels?

Reactie voor op de website?

54.22. H200 best oké voor vakantieganger

De H200 is als vakantieauto een prima keus. Mijn H200 van 5 jaar oud (80.000km) heeft al spanje, italië, kroatié, frankrijk etc. gezien. Dat met een caravan van beladen 1300 kg, fietsen,en 2 kinderen. Nooit problemen gehad, ook prima hellingtrekker met lekker korte 1e versnelling. Verbruik solo 1:10 en met caravan 1:7 tot 1:8. Mijn volgende wagen weer een bus en gezien de prijs weer een H200. Die overigens een stuk beter is geworden met andere motor en versnellingsbak en betere achterwielvering en grotere wielen.

Riny

Reactie voor op de website?

54.23. Gewoon naar een auto-onderdelen zaak

U moet gewoon naar een auto-onderdelen zaak gaan en daar bouwen ze hem zo voor je in, hen ik ook gedaan... prijs 11 euro.

Reactie voor op de website?

54.24. Vraagje over Hyundai H 100

Ik ben al meer dan twee jaar in het bezit van een Hyundai H 100 dubbelcabine, al hebben wij dan niet een heel groot gezin, drie kinderen. Maar omdat er wel regelmatig eens een kind extra mee gaat (wat natuurlijk heel gezellig is) is deze auto echt een uitkomst voor ons.

Maar sinds een tijdje lekt de auto koelvloeistof en zijn we er achter gekomen dat er een klein scheurtje in het motorblok zit waar de vloeistof doorlekt. Is er misschien iemand die dit probleem herkent en het ook op heeft kunnen lossen?

Ik ben erg gehecht aan deze auto en wil hem eigenlijk helemaal niet kwijt. Hoop dat iemand een oplossing voor ons weet heb er ook al over gedacht om een ruilmotor te zoeken maar weet niet goed waar en hoe duur dat dan is.

Met vriendelijke groeten Louise

Reactie voor op de website?

54.25. Kopen of niet

Hallo,

Op deze site lees ik nogal veel problemen met de moter van de Hyundai H200. Ik heb gisteren besloten om zo'n auto te kopen, van bwjr 2000, 52000 km Hij rijdt lekker, alleen mis ik een beetje power, ik verwacht van een 2,5 l moter wel wat vermogen. Is dit normaal? Ik zag dat hij ook maar 80 pk heeft, mijn vader heeft een doblo 1.9 tdi en die scheurt, daar zit power in. Dat de h200 gevoelsmatig niet zo'n purry heeft, zou er dan wat met de moter zijn? Ik hoor wel een reaktie.

A Groenendijk

Reactie voor op de website?

54.26. LPG verbruik Hyundai H100

Ik heb onlangs een Hyundai H100 gekocht van 1996 met dubbele cabine en 175.000 km. De auto heeft een bezinemotor met een LPG installatie. Het LPG verbruik is 1 op 6 en dat valt me behoorlijk tegen. Ik hoopte 1 op 8 en heel misschien wel 1 op 10. Wie heeft een soortgelijke ervaring of misschien toch beter of slechter.

Groeten, Klaas

PS Kan iemand iets vertellen over het LPG verbruik van een VW transporter van vergelijke bare leeftijd en kilometers?

Reactie voor op de website?

54.27. H-200

Voldoet gemiddeld genomen prima. Wat normale reparaties. Verwijzen dit soort opmerkingen niet naar de verkeerde chauffeur? Of heb je gewoon pech?

Rien

Reactie voor op de website?

54.28. Plaatsen van 3 punts gordel

Wegens de komst van ons vierde kindje in september willen wij een hyundai h100 kopen. Alleen zitten er achterin alleen maar heupgordels. Is het mogelijk om hier driepunt gordels te laten plaatsen en wat zijn de kosten?

Sunny

Reactie voor op de website?

54.29. Hyundai kwaal

Ook wij hadden een H100 van 1997 (nieuw gekocht) en onlangs is de motor hiervan vastgelopen bij een kilometerstand van 150.000 km (diesel). Achteraf hoor je van diverse kanten (wegenwacht, dealer, etc.): Oh dat is een Hyundai kwaal en kun je niet voorkomen. Kosten van een nieuwe motor 4000 euro. Door schade en schande wijs geworden, dus voor ons nooit meer een Hyundai.

Dick

Reactie voor op de website?

54.30. Hyundai dieselmotoren

Ik heb al die verhalen betreffende de Hyundai motoren aandachtig gelezen. Ik schrok wel van de ervaringen van veel H100/200 rijders. Ik heb 2 H100's gehad, een uit 1997 en een uit 2000. Met beide wagens heb ik motorisch gezien geen problemen gehad. Ik heb ze tot ongeveer 65.000kms gehad. De laatste was een H100TD. Het waren beide prima bussen die erg veel waar voor hun geld boden. Wel is het zo dat ik een rustige rijder ben. Een dieselmotor MOET je rustig op temperatuur laten komen en vooral niet aftrappen door urenlang te planken.

Hou je ook aan de (korte) onderhoudsintervallen die worden voorgeschreven. Dat is niet meer van deze tijd maar we praten over motoren van een oud ontwerp. Indien je een H100 wilt hebben, dan loont het de moeite de originele onderhoudspapieren te verlangen. Zijn die er niet, laat de wagen dan staan en kijk naar een andere uit. Zelf rij in nu in een Ford Transit 125T260. Een heel andere wagen. Maar er hangt ook een ander prijskaartje aan!!

Overigens, met beide H100's heb ik probleemloos een caraven de Alpen doorgetrokken en nooit enig probleem daarmee gehad. Het waren twee werkpaardjes en als je er zuinig op bent dan word je beloond.

Maar het onderhoud is duur. De dealer, van Trigt in Zuidland, is er een van de betere soort. De kleine probleempjes (connector gaspedaal bij H100TD, diodes binnenverlichting) die er soms waren zijn altijd naar behoren opgelost. Wat dat betreft kan ik het merk dus van harte aanbevelen.

W. Koekebacker.

Veel hangt af van goed onderhoud en dat bood deze dealer mij.

Reactie voor op de website?

54.31. h200

Hallo, wij hebben een h200. Die is van 2000, er staat nu 159.000 op de teller. En geen euro omkosten aan gehad. Wij hebben de auto 2 jaar. Ik heb hem gekocht met 90.000 km.

Je moet de auto op tijd naar de garage doen, om de 7.500 km nieuwe olie en oliefilter. Dan is er geen vuiltje aan de lucht. Maar ja, olie is zo duur he? Of alles kapot rijden?

Friso

Reactie voor op de website?

54.32. Motorschade

Ik reageer even op het bericht van de motorschade en wij hebben de h100 nieuw gekocht. Dan krijg je gewoon 3 jaar of 100.000 km garantie, dus het verhaal van garantie tot 25.000 km klopt niet. Wij hebben hele goede ervaringen met de motor en volgens mij kunnen ze bij normaal gebruik gewoon lang mee gaan. Die van ons is uit 1996 en daar zit nog steeds hetzelfde blok in.

groeten Marco

Reactie voor op de website?

54.33. Water lekkage

Lekt de motor bij een z.g. vriesplug? Een plaatje in een gat van het gegoten gedeelte. Deze waren altijd te vervangen. misschien kan een motor-revisiebedrijf u helpen. Is het werkelijk in het gegoten gedeelte. Ga eens informeren bij een leverancier in auto-onderdelen zoals bijv. Brezan, misschien hebben zij nog het product Wondarweld van Holts. Toepassing kunnen zij U uitleggen.

Ik ben van een generatie waarbij voor dit soort problemen nog een oplossing werd gezocht.

N. Stok

Reactie voor op de website?

54.34. Vervoersprobleem

Hallo,

Wij rijden een Hyundai 100 busje en nu zou ik graag willen weten of je daar nog een bankje in mag plaatsen (met de nodige andere aanpassingen) en wat dat dan gaat kosten.

Ik ben benieuwd naar de reacties,

Andrea

Reactie voor op de website?

54.35. H200 motorproblemen

Hallo allen,

In 2000 nieuwe H200 2,5TD LWB DC aangeschaft. Bij 70.000km nieuwe motor (garantie) en bij 140.000km nieuwe versnellingsbak. Bij 147.000km olieleiding interkoeler doorgeroest waardoor olielekkage. Deze keer gelijk naar de garage waardoor schade slechts 197 euro.

Meeste schade inderdaad t.g.v. achterstallig onderhoud. Versnellingsbak uit de lagers gelopen door olie gebrek, motor destijds vervangen door oliegebrek, en bijna weer grote schade door kapotte olieleiding.

Krukas verhaal baart me grote zorgen, nog geen last gehad van poelie (heb wel nieuwe motor)

Rij er bijzonder rustig mee, schades zijn bedrijfsmatig gezien meestal voor weinig geld op te lossen, versnellingsbak vervangen was ook maar 1200 euro.

Martin van Herreweghe

Reactie voor op de website?

54.36. Hyunda h100 op ppo (plantaardige olie)

Graag wil ik ervaringen horen van anderen die een hyunda h100 hebben en deze al geruime tijd al dan niet gedeeltelijk op plantaardige olie laten rijden. Ik heb al rond gekeken op het internet en over hyunda h100 is er nog niks behalve dat het schijnt dat er een slechte brandstofpomp in zit?

Zie hier een reactie.

David

Reactie voor op de website?

54.37. Zeer goed onderhouden en toch zij hij boem

Nou dat is een domme opmerking zeg! Mijn man is een van die mannen die ieder beurt, groot of klein, maakt niet uit wat het kost. Ook van onze h-100 is de motor vastgelopen en die had net een week daarvoor een grote beurt en alles gehad. Dit komt omdat de olieleidingen erg slecht zijn en knappen. Dus, heb je een h-100, laat zo snel mogelijk de olieleidingen vervangen, advies van de garage, anders ben je aan de beurt.

gr jol

Reactie voor op de website?

54.38. Generaliseren zakelijke rijders

Tot mijn verbazing las ik dat zakelijke busjes eerder opgereden worden. Ik werk bij een koeltechnisch bedrijf. Rijden in een H200 van dec 2000. Op dit moment 110.000 op de teller. Onderhoud om de 20.000 km alleen de olie goed gecheckt iedere 1500 km. We hebben nog nooit problemen met de auto gehad. Het is een perfect werkpaard.

René

Reactie voor op de website?

54.39. Hyundai

Ik rij al 5 jaar in een hyundai 100, die ten opzichte van de 200 meer beenruimte heeft achterin. Mijn busje is al 10 jaar oud, en er zijn nooit problemen mee geweest, en hij loopt nog steeds als een zonnetje, jammer dat ie te duur wordt door de wegenbelasting.

Marianne

Reactie voor op de website?

54.40. H200 lwb alle opt.

Voor mijn schildersbedrijf heb ik in 2001 (juni) een H200 gekocht. Vrijwel meteen viel op dat hij niet zo zuinig was, gemiddeld 1:8. Hij heeft al zijn beurten gehad bij de dealer en die waren niet goedkoop: grote beurt a 635.- euro en daar zaten geen onderdelen in zoals ruitenwissers of remblokken, alleen wat filters en riemen en olie. In de garantie heb ik een dynamo, 2x remcylinder, en is hij 3x uitgelijnd. Maar dat hielp niet (hancook banden). Die heb ik maar met 25.000 vervangen. Bij deze km stand begon hij ook wat veel te roken, zo erg dat ik werd aangesproken door chauffeurs en andere lieden. Nu zegt de dealer dat de brandstof-injectie-pomp stuk is. Kosten: ongeveer € 2500.00. De km stand is nu 55.000. Rijden doet hij prima, alleen moet je niet in de spiegels kijken. Heeft imand hier ervaring mee?

Groetjes uit Maastricht, Wim

Reactie voor op de website?

54.41. Sproeier

Het enige dat ik met de H200 heb gehad is dat de sproeiers van mijn bus versleten waren. Heb er toen gereviseerde in laten zetten voor € 50,= en 200 aan arbeidsloon. Zuipt geen druk olie. Heeft dit heel eventjes gedaan toen bleek dat de 3 bouten van de kop los zaten. Heb ze toen aangedraaid en voor de zekerheid mee naar de garage gegaan en weg probleem. Doe je lekker rustig met je bouchie dan doet hij het ook rustig voor jou. Nooit geen problemen mee gehad. Enige probleem Dat ik heb is dat mijn subwoofer niet goed paste voorin, waardoor ik een 1 zits stoel moest kopen. ;-P

groente van hak en tot sinas

Dion

Reactie voor op de website?

54.42. Radio h100

Bij de halfords kan je een verloopsnoertje krijgen. Gewoon zegen welke auto je hebt en even kijken wat voor aansluiting er op je radio zit, staat er vast wel bij.

Albert

Reactie voor op de website?

54.43. Olie lekkage's

Ik heb begin juli een huyundai h100 gekocht voor 2000 euro, maar hij heeft alwel 135000 gereden, nu lekt deze bus eigenlijk al vanaf begin juli olie, nu zelfs op verschillende plekken. Een monteur, die ik niet echt vertrouw, heeft me gezegd dat de hele motor er uit moet om het probleem te verhelpen, een duur grapje dus. Is er iemand met deze gedeelde ervaring of met nuttige tips?

j van p

Reactie voor op de website?

54.44. H100 deselverbruik

beste lezers, p> Ik rij al drie jaar in een inmiddels 10 jaar oude H100. Gemiddeld gebruik 1:14. Geen problemen.

Fred

Reactie voor op de website?

54.45. H100 valt best mee!

Mensen die hier zitten te zeuren over hun h100 moeten gewoon de bus beter onderhouden, ik heb zelf ook een h100 en je moet gewoon elke 1500KM de olie checken+andere vloeistoffen.

Motor laten warmlopen, en niet trappen.

Die bussen kunnen echt met 1 motor 250.000 KM halen,zonder problemen.

Je kunt mooi goedkoop rijden met een Hyundai H100, maar dat goedkope rijden moet hem niet zitten in minder onderhoud.

Martin

Reactie voor op de website?

54.46. Kwaliteit motoren bedroevend

Ik lees dat u aangeeft dat de slijtage ligt aan de "eerste" bereider. Dat ben ik niet met u eens. Dat de eerste bereider invloed heeft okee, maar je gerust stellen dat de kwaliteit van de H100/H200 motoren bedroevend is. Zeker als je de kwaliteit vergelijkt met bv toyota/vw/mercedes busjes. Daar worden zeker de meeste als bedrijfsauto gebruikt, alleen lopend daarna gerust tot 300.000 km zonder rivisie. De signalen die mensen op dit forum aangeven zijn duidelijk genoeg. Koop geen H100/H200 prive, geef iets meer uit voor een kwaliteitsbus. Mvg Peter

Peter

Reactie voor op de website?

54.47. H200

Mijn H200 van 1998 rijdt als een zonnetje. Het enige wat ik vorig jaar vervangen heb zijn de kruiskoppelingen van de cadanas en de olieleidingen voor de radiator. Verder eigenlijk niks meer gehad. De auto heeft nu 186000 kilometer gelopen en gebruikt eigenlijk geen olie, wel altijd ververst bij 7500 km met gewone lidl olie. Voor mij een superauto.

Gerard

Reactie voor op de website?

54.48. Prima, uitdekunst die H100

Ik heb een h100, al 5 jaar, uit dec 1995, en heb er nooit wat mee. Regelmatig olie nakijken, verbruikt ongeveer een half litertje op de 4000 km. Heeft nu bijna 200.000 gelopen, loopt als een zonnetje. Onderhoud in al de jaren buiten de olie en een nieuw filtertje, ik denk hooguit 300 euro. Wordt al 4 jaar gekeurd en alleen de laatste keer linker viseekogel rubbertje of zo vervangen. En een jaar terug een paar banden. Maar dat is normaal toch.

mvg Michel

Reactie voor op de website?

54.49. Motor H200: Zeer slecht!

Beste Lezers,

Mijn schoonvader heeft een hyunday H200. Plotseling ging deze ontzettend roken in de uitlaat. Aangezien ik zelf automonteur ben heb ik wat testen gedaan en kwam ik er achter dat er koelvloeistof bij de olie zat. Ik heb toen de kop geligt en de koppakking bekeken, de kop laten vlakken, een nieuwe koppakking en nieuwe kopbouten gebruikt. Alles weer in elkaar gezet, ook nieuwe distrubutie riem en span rollen geplaatst. Nieuwe olie erop en koelvloeistof. Toen de motor weer laten lopen. Alles ging goed.

Maar na een paar dagen begon de ellende weer. Ja hoor, alweer koelvloeistof verbruikt! En ik ging weer zoeken. Wat blijkt: dat de cillinder nu gescheurd is! Fijne motor die H200 van Hyundai.... niet dus!

Alles bijelkaar heeft het mijn schoonouders een dikke 600 euro aan onderdelen gekost! Nu eigenlijk een andere motor gaan plaatsen. Maar na het lezen van alle verhalen weet ik niet of dat nu zo een goede oplossing zal zijn. Mijn advies zal dan ook zijn: koop maar een andere auto en het liefst geen hyundai meer!

vriendelijke groeten, E.G.

Reactie voor op de website?

54.50. 3-puntsgordel in H100?? Wie geeft antwoord?

Ik heb al drie keer deze vraag voorbij zien komen en nog geen antwoord gezien. Is er iemand die kan helpen? Ook ik zit ermee.

Dank je!

Mamagem

Reactie voor op de website?

54.51. Hyundai h100 motor vastgelopen

Ik heb een huyndai bus h100 bj 1996 goed onderhouden. Rare reparaties gehad zoals stopklep, portierhandgreep is zo stuk, en nog meer vooral dure reparaties. Pas nog distributieketting vervangen. Vandaag hoorde ik een vreemd geratel en voordat ik zelf de auto al aan de kant zette hoorde ik een enorme ratelknal en rook een brandlucht. In 2 seconden was ik mijn auto uit en stond op afstand. Enfin een uitelkaar gespat onderdeel lag op de weg met olie. Auto is naar garage gesleept en het beangstigende gevoel werd waarheid, krukas gebroken en motor onherstelbaar beschadigd.

De snelheid hoe zoiets kan gebeuren beangstigd je heel erg, gelukkig was het in de bebouwde kom en niet op de snelweg. Gewoon doodeng. 25 jaar rijervaring in diverse auto's maar zoiets nog nooit meegemaakt. Ik gebruik de auto bedijfsmatig, ik moet dus op zoek naar een andere auto en mijn bedrijfje is nu (even) om zeep geholpen.

Trouwens de windgevoeligheid en het enorme gehobbel valt wel erg tegen in deze bus. En de motor maakte sowieso erg veel herrie (toen hij nog goed was). Wat leuk is aan deze site dat je "lotgenoten" tegenkomt zodat je niet aan jezelf twijfelt of je misschien toch ergens nalatig mee bent geweest. Groetjes Karin

Karin

Reactie voor op de website?

54.52. Gordel h-100

Wij hebben een 3-puntsgordel op de achterbank van onze h-100 laten plaatsen. Kosten 50 euro.

Reactie voor op de website?

54.53. Motor kapot H100

Net 6 jaar oud in 2000 gekocht, altijd alle beurten gehad bij de dealer. Nog maar 94.000 km gereden en de motor is ook vast gelopen door de geknapte olie leiding. Ja jammer mvr. niks meer aan te doen, we hebben niet eens een lampje zien branden. Net 2 weken daarvoor APK + grote beurt. Nou noooooooooooit meer een Hyundai!

Marjolein

Reactie voor op de website?

54.54. Mijn favoriete auto

Wij hebben sinds augustus 1994 onze Hyundai H100 Satellite, en hebben er ondertussen 298.743 km mee gereden. Niet veel problemen mee gehad, behalve dan dat vorig jaar de versnellingsbak begon te lekken en even droog heeft gestaan. Gelukkig kwamen we er op tijd achter, maar de versnellingsbak heeft sindsdien af en toe een beetje gierend geluid. Ook is vorig jaar de aircopomp vastgelopen, waardoor we enkel nog de blazer hebben.

Heerlijke auto om mee te rijden. Goed overzicht, veel ruimte en een kleine draaicirkel. Ook is de auto, als deze wel zou beginnen te glijden, zeer makkelijk te corrigeren. (Ik ben zelf 20, dus ik speel er af en toe nog wel eens mee) Veel zitplaatsen, en de zitruimte achterin is vooral groot als de stoelen zijn omgedraaid.

Plaats voor 9 personen, of op vakantie 4 personen, 4 fietsen en koffers. Maximale snelheid die we in Duitsland met de auto hebben gereden als deze eenmaal op temperatuur is is 160, maar 130 is een prettigere kruissnelheid.

We hebben de ramen achter met tintfolie (20% uit de VS.) donker gemaakt, en dit scheelt enorm in de zomer.

Al met al vind ik het een geweldige auto om in te rijden, en ik verkies hem misschien zelfs wel boven onze toyota Yaris verso wat rijplezier betreft.

Groetjes, Jacco

Reactie voor op de website?

54.55. Aanschaffen van een hyundai h100

Ik wil graag een Hyundai h100 aanschaffen, nou merk ik dat er erg veel hyundai's zijn met motorproblemen. Waar moet ik op letten wil ik een beetje een betrouwbare wagen aanschaffen?

Bedankt! Remco

Reactie voor op de website?

54.56. In het algemeen perfect

Ik heb in 1999 een hagelnieuwe H100 gekocht, dubbele kabine de motor een 2,5 l. Diesel, en intussen lust hij alles: zonnebloem / bio en gewone diesel. Deze wagen wordt zuiver privè gebruikt en heeft inmiddels 270.000 echte km op de teller staan. Mijn H100 heeft mij in al die jaren nog nooit laten staan, wel in het begin de olieleiding van de oliekoeler verrot maar gelijk vervangen door speciale hitte- en oliebestendige slang, en geen last meer gehad.

Ook was mijn H100 in januari 2005 de enige wagen van onze ballonteams die met rond de 23 graden onder 0 vlot wilde starten. Kortom: voor mij een geweldige wagen die ik helemaal afrijd.

Een wagen aanschaffen die bij of voor een bedrijf heeft gedraaid, mijn visi: nooit aan beginnen.

Hartelijke groet Willem

Reactie voor op de website?

54.57. H200 lpg 1999

H200 op lpg, originele inbouw, daar ben ik nu al de hele tijd naar op zoek. Een collega heeft zo 1 en hij rijdt er bijna rally stijl mee, nog geen sleutel op geweest! Spijtig dat ze' m niet nieuw verkopen in belgie met een benzinemotor, ik zou hem direct op lpg leggen. Alvast beter dan mijn 2005/10 nieuwe ford transit, vanaf 3000km "piepje in motor", daarop volgde: nieuwe distributie, nieuw ventiel voor op mazout pomp, 4 nieuwe injectoren, nieuw stuurhuis, en nieuwe sleepring voor airbag op 't stuur! Als ge spreekt van een wrak : ford wijst u de weg; naar de garage! En in wederverkoop krijgt ge er niets meer van. Ter info, twas een 115pk 330M (medium wheel base , medium dak ). En ik reed er op mijn gemak mee, hield onderhoud in het oog, ververste zelf de olie (vroeger dan gepland en altijd met oliefilter ), en dit met originele wisselstukken en olie die voldeed aan de kwalificaties van ford. En het verbruik? Rustige rijstijl (niet boven 100km/h: 12liter per 100 km's) zware voet of aanhangwagen trekken : +14.5 liter per 100km s. Nooit meer Ford , gimme a hyundai!

danaey

Reactie voor op de website?

54.58. Met 280.000 motor H200 als nieuw

Ik heb zojuist voor 5950 een H200 uit 2001 gekocht met de 2,5 td. Het cliche bevestigent van kopen bij een Beun de Haas bleek dat de echte km stand geen 140.000 maar 280.000 is.

Dit hoorde ik van de dealer die hem orgineel verkocht had en altijd in onderhoud gehad heeft ( to nu toe 1 eigenaar ). De wagen heeft iedere beurt ed gehad, vrijwel alleen rijksweg gereden ( orginele koppelingsplaten zitten er nog in ). Kortom, zoals het onderhoud behoort te zijn is de wagen bereden.

Nu sleutel ik hobby matig zelf aan de wagen maar schrok wel van deze km stand, wel wetende dat de garage die hem (niet aan mij verkocht had overigens) erg positief was over deze wagen. Ik heb de wagen gehouden na er uiteindelijk 5250 voor betaald te hebben. (overigens ruilde ik een oude Jeep in en heb dus cash 2750 betaald).

Ik heb overal de wagen bekeken, de hele motor, de onderkant, de versnellinsbak etc. Ook er achteraan laten rijden in de Ardennen helling op, op maxinmale snelheid en ga zo maar door. Er komt geen rookpluimpje uit. De motor en bak zijn droog. Hij stuurt en remt als een gloednieuwe wagen. Als ik toevallig niet voor de APK bij de orginele dealer was binne komen wandelen had ik nooit geloofd dat deze wagen al zoveel gereden had, ook het interieur lijkt hagelnieuw.

Wat ik zo andere reviews lezende denk is dat het onderhoud vreselijk belangrijk is, zo ook de rij stijl en een beetje geluk. Deze wagen heeft geen trekhaak, de laadruimte lijkt ongebruikt en misschien zelfs dat de Cruise Control een regelmatige rij stijl uitlokte. Ik zal hemm desondanks toch weer gaan verkopen, ik had me niet verdiept in de ombouw naar Camper en deze totaal kosten lopen hoger op dan verwacht.

Maar, in ieder geval dus even een postieve review over de H200.

Met vr gr, Marco

Reactie voor op de website?

54.59. Bladveer verwijderen

Iemand waar ik vorige week mee reed in zijn h200 was ook veel zachter geveerd ald mijn h200. Hij had 2 bladveren achter verwijderd. ofja een vorige eigenaar. En dat scheeeeeeelt stukken kan ik je wel vertellen.

mvg Dion

Reactie voor op de website?

54.60. H100

anwb-wegenwacht vertelde mij dat bij de h100 cilinderkleppen er na gelange tijd aftrillen. Bij mij was dat na 190.000 km. Ik hoorde een raar geluid in de motor en m'n bus rookte enorm, dus de wegenwacht gebeld: was de 3de cilinder eraf getrild en stuk geslagen. Ach ja. Tip van de wegenwacht: af en toe laten controleren, scheelt een hoop gezeik, maar dan vraag ik me af: wie doet dat nou?

Voor de rest: de H100 is een super goedkope bus. Simpel, licht spartaans, edoch goed alternatief als je een mitsibitsi, toyota of VW bus te duur vindt.

De H200 schijnt, en ook na het lezen van dit forum - een dure bus te zijn: motor loopt al snel in de soep.

groeten van Bob

Reactie voor op de website?

54.61. Scheur carter

Haal bij de automaterialenhandel wat kneedbaar metaal en je probleem is opgelost voor 10 euro.

e.willems

Reactie voor op de website?

54.62. Opblazen motors

Hallo Martin,

Ik weet dat je geen rustige bestuurder bent. Al die onkosten die jezelf maakt zijn dan ook vanzelfsprekend!

Groetjes Peet

Reactie voor op de website?

54.63. Gebroken distr riem geen schade

Ik heb diverse H100's gehad, zowel benzine als diesel. Een gebroken distributieriem leidde bij mij niet tot extra schade. Nieuwe riem erop en karren maar. Bij VW is dat wel ernstig. H200 olieleidingen op tijd vervangen. H100 olie op tijd verversen anders loopt nokkenas vast.

Tom

Reactie voor op de website?

54.64. Beste aanschaf van m'n leven

Reactie op Motor hyundai h100

Geweldige wagen (mijn ervaring) ik heb hem nieuw gekocht in juni 1999 dus gaat nu z'n 11de jaar in huidige Km.stand, schrik niet 338.000Km waarvan heel veel kilometers met caravan door Zwitserland/ Italie/ Frankrijk en tegenwoordig met de ballonaanhanger erachter eigelijk probleemloos. En geloof me gebruikt geen olie, een keer een gloeiplug vervangen en de radiateur 4 jaar geleden wel in het begin probleem gehad met olieleiding v/d oliekoeler, maar dat had ik snel opgelost door het te vervangen voor hogedruk en hittebestendige flexibele slang inmiddels ook al 9 jaar geleden, en ongeveer 5 jaar geleden een airco ingebouwd en ben nu bezig een standkachel aan te schaffen en wordt door mij zelf ook ingebouwd.

Heb nadat ik hem gekocht had direct alle bekleding er uit gehaald de wagen meerdere malen voorzien van tectiel en bytac van binnen en buiten en de onderkant en daar heb ik nu plezier van, wand na bijna 11 jaar is er nagenoeg geen roest te bekennen.

Nu net vandaag groote beurt gegeven en geconstateerd dat er nu speling komt op kruiskoppeling van de tussenas en wordt eerdaags ook vervangen, kortom een wagen die mij nog nooit in de steek heeft gelaten, en wees is eerlijk,dat kun je van een hoop vrouwen niet zeggen.

Willem

Reactie voor op de website?

54.65. H100 1997 met 260.000 km op teller

Reactie op Hyundai H100

In 1997 H100 gekocht (Demo busje met airco enzovoort), toen 3 maanden oud. Busje is in Spanje, Tsechie, Duitsland en heel vaak op vakantie geweest aan de Vlaamse Westkust en de Belgische Ardennen. Heeft nog steeds zijn 1e motor en loopt 1 op 12,5 zonder caravan er aan. (het is het al snel 1 op 10). Veel auto voor weinig geld, ik hoop dat hij nog lang mee gaat.

Wim

Reactie voor op de website?

54.66. 3punts gordels achterin Hyundai H100

Reactie op Inbouwen 3-punts gordels in Hyundai H100

Ik heb het nog maar een keer gevraagd bij de Hyundai dealer. Het blijkt dat alle H100 busjes met een dubbele cabine hun leven begonnen zijn als gewone bestelbus en achteraf zijn omgebouwd. Er zijn daarom dus geen standaard bevestigingspunten voor gordels achterin aanwezig.

Eenieder die dus 3punts gordels achterin wil hebben, zal zelf iets moeten verzinnen en hopen dat ze goed gekeurd worden.

Bij www.veth.nl wordt wel voor de H200 aan dubbele cabines en gordels gedaan. Misschien....

Gerben

Reactie voor op de website?

54.67. H100 315000+ km

Reactie op H100 en H200 Motoren

Hoi, mijn H100 is van 1996 en heeft nu 27-07-2010 reeds ruim 315000 km gereden. Dit met dezelfde motor wel te verstaan. Ik heb altijd netjes gereden en netjes de beurten gegeven die nodig waren. Op dit moment is het officieel als camper ingericht en is dus aardig wat zwaarder dan de originele 1416 kg. Het verbruik is ongeveer 1:12, wat naar mijn mening niet slecht is voor deze bus.

Ik hoop dat men hier wat mee kan.
Vriendelijke groeten Johan.

Reactie voor op de website?

54.68. Hyundai camper

Ook onze H100 is al op leeftijd en heeft aardig wat kilometers op de teller. Is ooit omgebouwd tot camper en heeft ons gezin jarenlang vakantie-plezier gegeven! Tot 2 weken geleden de olieleiding knapte en wij nu met onze handen in het haar zitten; we willen nog geen afscheid nemen! Nu moeten we op zoek naar een andere 6-persoons auto en daar zitten we eigenlijk niet op te wachten :(.

Dus Johan, let op je olieleiding, want je weet maar nooit!

Liesbeth

Reactie voor op de website?

54.69. H100 olie-leiding

Ja nou ja, die olie-leiding is een verhaal apart. Ooit heb ik er een origineel in gezet, maar dat koste een vermogen. (weet niet meer hoeveel) Omdat de leidingen bloot staan aan alle bagger en viezigheid die van de weg omhoog komt gespatterd(ook pekel-zout , vooral dat), zijn de originele leidingen ernstig aan corrosie onderhevig.

Met deze wetenschap heb ik de leidingen vervangen door echte olie-slangen. Dit is even wat werk, en je moet de metalen beugeltjes even met een stukje rubber(binnenband fiets, o.i.d) bekleden zodat de slang niet door slijt. Maar bij mij werkt dit al een aantal jaren naar volle tevredenheid. Nu moet je alles wel blijven onderhouden en controleren natuurlijk. Ik denk dat een echte doe het zelfer(zoals ik en vele anderen) dit wel doet zodat er jaren mee gereden kan worden.

Ten slotte heb ik dd.27-09-2010 inmiddels 320220km op de teller.

Groete Johan.

Reactie voor op de website?

54.70. H100 met dubbelecabine 1998

Reactie op Hyundai H100

Mijn H100 van 1998 heeft 217555 km gereden ik heb hem nieuw gekregen de motor is olievrij de eerste onderhoudsbeurt heeft de dealer gedaan. Ik doe zelf het onderhoud (met invullen van het serviceboekje)dit gaat prima ik doe zo nu en dan extra onderhoud aan de wagen als dat nodig is zoals olieleidingen ontroesten en remleidingen.

Ik heb de waterpomp,radiator, dynamo, LI achterveer vervangen. Moet nu voor de 2*keer de achteruitrijschakelaar vervangen daar de lampen door blijven branden op halve sterkte. Verder ben ik heel tevreden over de wagen.

Groet Lourens H2 16-02-2012 160212f Hyundai H100

Reactie op Prima bus

252.000 op de teller. 1x goed motorrevisie. verder geen problemen, normale slijtbare delen vervangen, goed onderhoud, niet opjagen

U kunt reageren via onderstaand formulier, of via (wel even vermelden (1) waar u op reageert, en (2) de titel van uw bijdrage!). Uw reactie wordt dan op de website geplaatst.

Vragen, aanbiedingen en oproepen worden alleen geplaatst indien een geldig e-mail adres wordt ingevuld.

Uw naam:
Uw e-mail adres:
Titel van uw bijdrage:

Uw reactie:

Soms worden deze formulieren automatisch ingevuld door zogenaamde robots. Om te controleren dat u geen robot bent, vragen wij u de volgende som te maken: drie plus vijf is:. Het is voldoende het cijfer in te vullen.

Hyundai H100

  1. De motor van de H100
  2. Motor hyundai h100
  3. Hyundai H100
  4. Ook wij hebben problemen met de motor H200 gehad
  5. Problemen met de H 200
  6. Ervaringen met H200
  7. H200 vering
  8. Ervaring met Hyundai H100
  9. Meer beenruimte in de H200 ?
  10. Motorproblemen Hyundai H200
  11. motor problemen
  12. Klacht h200
  13. H200 motorblok vast
  14. Ervaring met H200
  15. H100 en H200 Motoren
  16. Inbouwen 3-punts gordels in Hyundai H100
  17. 3-punts gordels in de Hyundai H100
  18. Distributieriem
  19. H200? niet aan beginnen!
  20. Prima bus
  21. 3punts gordels in de Hyundai H100
  22. H200 best oké voor vakantieganger
  23. Gewoon naar een auto-onderdelen zaak
  24. Vraagje over Hyundai H 100
  25. Kopen of niet
  26. LPG verbruik Hyundai H100
  27. H-200
  28. Plaatsen van 3 punts gordel
  29. Hyundai kwaal
  30. Hyundai dieselmotoren
  31. h200
  32. Motorschade
  33. Water lekkage
  34. Vervoersprobleem
  35. H200 motorproblemen
  36. Hyunda h100 op ppo (plantaardige olie)
  37. Zeer goed onderhouden en toch zij hij boem
  38. Generaliseren zakelijke rijders
  39. Hyundai
  40. H200 lwb alle opt.
  41. Sproeier
  42. Radio h100
  43. Olie lekkage\'s
  44. H100 deselverbruik
  45. H100 valt best mee!
  46. Kwaliteit motoren bedroevend
  47. H200
  48. Prima, uitdekunst die H100
  49. Motor H200: Zeer slecht!
  50. 3-puntsgordel in H100?? Wie geeft antwoord?
  51. Hyundai h100 motor vastgelopen
  52. Gordel h-100
  53. Motor kapot H100
  54. Mijn favoriete auto
  55. Aanschaffen van een hyundai h100
  56. In het algemeen perfect
  57. H200 lpg 1999
  58. Met 280.000 motor H200 als nieuw
  59. Bladveer verwijderen
  60. H100
  61. Scheur carter
  62. Opblazen motors
  63. Gebroken distr riem geen schade
  64. Beste aanschaf van m\'n leven
  65. H100 1997 met 260.000 km op teller
  66. 3punts gordels achterin Hyundai H100
  67. H100 315000+ km
  68. Hyundai camper
  69. H100 olie-leiding
  70. H100 met dubbelecabine 1998

Niets van deze site mag worden overgenomen zonder onze uitdrukkelijke toestemming. WeCo Web Technology
Voor vragen en opmerkingen kunt u direct contact opnemen met , of via het reactieformulier.